کسب درآمد از اینترنت

هدف از ایجاد این وبلاگ عرضه راههای مختلف برای کسب درآمد از اینترنته و همچنین خرید اکانت مجانی از رپید شیر بدون پرداخت حتی یک ری

کسب درآمد از اینترنت

هدف از ایجاد این وبلاگ عرضه راههای مختلف برای کسب درآمد از اینترنته و همچنین خرید اکانت مجانی از رپید شیر بدون پرداخت حتی یک ری

ساخت اکانت مجانی RapidShare Premium

 

سایت www.premiumforfree.com اقدام به ارائه اکانت های مجانی یک ماهه سایت معروف rapidshare و چند سایت دیگر کرده است. برای مشاهد شرایط دریافت روی ادامه مطلب کلیک کنید .

اما دریافت این اکانت شرایط خاصی دارد که مراحل آن به شرح زیر است:

1- ثبت نام در سایت توسط لینک دعوتنامه زیر:
http://PremiumForFree.com/index.php?referral=629387

2-تکمیل ثبت نام به وسیله چک کردن ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید و کلیک کردن بر روی
لینکی که از طریق ایمیل به شما ارسال شده.

3- در این مرحله وارد سایت شده و login شوید و به قسمت Complete An Offer بروید.

4-در این قسمت جدولی می بینید که در آن بنر چند سایت و توضیحاتی در مقابل آن قرار دارد روی آنها کلیک کرده و در سایتها ثبت نام کنید(حداقل در دو سایت به طور کامل ثبت نام کنید) و پس از پنج روز کاری در آن سایت ها 1.0 credits دریافت خواهید کرد.

5-پس از دریافت 1.0 credits (درقسمت account status چک کنید که چند credits دریافت کرده اید) به قسمت refer friends بروید و لینکی که در آن صفحه است را در اختیار دوستانتان قرار دهید و آنها را دعوت کنید که از طریق لینک شما ثبت نام کرده و این مراحل را انجام دهند.

6- منتظر شوید تا 5 نفر از دوستانتان این کارها را انجام دهند و مجموعا 5 credits کسب کنند.(باز هم می توانید در قسمت account status چک کنید)

7-از قسمت my account اکانت خود را دریافت خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد