کسب درآمد از اینترنت

هدف از ایجاد این وبلاگ عرضه راههای مختلف برای کسب درآمد از اینترنته و همچنین خرید اکانت مجانی از رپید شیر بدون پرداخت حتی یک ری

کسب درآمد از اینترنت

هدف از ایجاد این وبلاگ عرضه راههای مختلف برای کسب درآمد از اینترنته و همچنین خرید اکانت مجانی از رپید شیر بدون پرداخت حتی یک ری

کسب درآمد اینترنتی از سایت bux.to

دوستان اگر مطالب قبلی وبلاگ منو خونده باشین میبینین که هدف از ایجاد این وبلاگ بدست آوردن اکانت مجانی سایت رپید شیر بوده و به همین خاطر هم من هم بنا به توصیه بعضی دوستان یک حساب تو سایت آلرت پای ALERTPAY  باز کردم و به دنبال اون یک اکانت تو سایت bux.to تا با این کار بتونم یک مقدار درآمد هرچند ناچیز از سایت bux.to بدست بیارم تا با اون بتونم یک اکانت Premium از Rapidshare بخرم .اولش من هم اصلا این حرف رو قبول نداشتم و حتی از روی بی میلی این کار رو هم کردم .روزا اولش اصلا به سایت سر نمیزدم چون فکر میکردم بدرد نخوره ولی الان از همین سایت روزانه ۱۵ دلار درآمده منه که با اون پول نه تنها اکانت رپیدشیر بلکه بعضی خریدهای اینترنی رو هم میتونم انجام بدم.جدیدا هم یه سایت پیدا کردم که ادعا میکنه میتونه پولی رو که از این روش بدست آوردی نقد کنه و به صورت پول رایج در کشور(تومن یا ریال) بدستتون برسونه البته طرف هم سود خودش رو میکونه. بهرهال این هم نباشه میرزه با روزی ۱۰ دقیقه کار با این سایت بتونی یک اکانت کاملا قانونی از رپید شیر بدست بیاری.من که از نتیجه کار راضی هستم .امتحانش هیچ ضرری نداره. اگر به مشکلی هم برخوردین میتونین بپرسین تا راهنماییتون کنم.

موفق باشین

این هم آدرس سایتیه که گفته این پولا رو براتون نقد میکنه 

http://allertpay.net/

مرکز خرید و فروش ارز الکترونیک در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد